Au coeur du mouvement. Plan stratégique 2018-2017
Home > Customer Service > Comments

Comments

Regular transportation service

Special transportation service

Utilisez ce formulaire uniquement pour nous transmettre un commentaire.

Pour toute autre demande, référez-vous aux informations ci-dessous :

  • Demande d’information générale (horaire, trajets) : 418-627-2511
    • Du lundi au vendredi : de 7 h à 19 h
    • Samedi, dimanche ou jours fériés : de 8 h à 17 h 30
  • Objets trouvés : 418-627-2351 poste 1
    • Du lundi au vendredi : de 8 h 30 à 18 h
  • Offres d’emploi : consultez notre section Emplois.
  • Carte OPUS (renseignements, problèmes) : consultez notre section Cartes à puce

Soyez assuré que tous les commentaires reçus sont lus et traités et que tous les renseignements fournis restent confidentiels.

* = required field

Event

: (yyyy-mm-dd)
: (ex.: 7:00 p.m.)
:
:
:
 Example: Charlesbourg terminal
: (explanation)
: (explanation)
: (explanation)

* Comment:

(Max. 1200 characters/approx. 10 lines) ...

Contact information

We need this information in order to reply.
 
:
:
:
: :
: :
 (418-888-8888)
: :
 (418-888-8888)
:
Your email address will allow us to confirm that we have received your comment and provide your file number.

*

(We will reply by telephone in the following cases only)

Bus number (4 digits)
This number appears at the front of the bus, under the overhead sign. It is also on the sides, rear, and inside of the bus.

Stop number (4 digits)
This number appears on the bus stop sign, in the green strip under the RTC logo.

Shelter number (4 digits)
This number appears at the front or side of the shelter. It is written in white.

Share
Stay informed
Mobile site
Facebook
Twitter
Youtube
RSS feed
RTCnomade
Infolettre
  -  Open data